صرافی Lbank در اطلاعیه ای اعلام کرد خدمات واریز و برداشت دو توکن KSTA و LOUI به دلیل بروز اختلال در نود مربوطه متوقف شده است. بر اساس این اطلاعیه، توقف خدمات از ساعت ۰۵:۴۰ به وقت UTC در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ اعمال شده و صرافی از کاربران بابت هرگونه ناراحتی عذرخواهی کرده است. در اطلاعیه زمان ازسرگیری خدمات مشخص نشده است.
اطلاعیه صرافی Lbank به طور مشخص از «اختلال نود» به عنوان دلیل توقف نام برده که معمولا به معنی بروز مشکل فنی در گره های شبکه بلاکچین یا در ارتباط بین نودها و زیرساخت صرافی است. چنین اختلالاتی می توانند جلوگیری از ثبت یا تایید تراکنش ها را به دنبال داشته باشند و برای حفظ امنیت دارایی کاربران صرافی، واریز و برداشت موقتا مسدود می شود. صرافی تاکید کرده است که از کاربران بابت اختلال پیش آمده پوزش می طلبد اما جزئیات فنی یا زمان تقریبی بازگشت خدمات در اطلاعیه ارائه نشده است.
در حال حاضر تنها واریز و برداشت دو توکن KSTA و LOUI به طور مشخص اعلام شده که متوقف شده است. اطلاعیه حاوی اشاره روشن به وضعیت معاملات (ترید) نبوده و بنابراین اگرچه معمولاً معاملات در بازار اسپات تا زمانی که نقدینگی و دفتر سفارش فعال باشد ادامه می یابد، کاربران باید احتیاط کنند و قبل از اقدام به معامله یا ارسال دارایی، وضعیت رسمی را دنبال کنند. پیشنهاد می شود کاربران از انجام واریز برای این توکن ها خودداری کنند تا پس از اعلام رسمی رفع مشکل اقدام نمایند.
صرافی Lbank اعلام کرده که موضوع را پیگیری می کند و از حمایت کاربران قدردانی کرده است. به محض انتشار بهروزرسانی جدید توسط صرافی، اطلاعات تکمیلی درباره زمان ازسرگیری واریز و برداشت و هرگونه اقدامات لازم به کاربران اعلام خواهد شد. کاربران می توانند اخبار و اطلاعیه های صرافی را از کانال های رسمی صرافی Lbank دنبال کنند تا در جریان تغییرات قرار بگیرند.

درود برشما من حدوداً 3 روز پیش از آبان تتر ،مقداری تتر تو شبکه تون به البانک زدم که در آبان تتر زده بود درصف پردازش که 1ساعت پیش واریز تائید شد و رفتم تو حساب البانکم و دیدم موجودیم تغییر نکرده و اعلان هارو نگاه کردم که دیروز از ظهر کل واریز و برداشت های شبکه تون به حالت تعلیق در اومده نمیدونم دقیقا چه اتفاقی افتاده و الان باید چیکار کنم لطفاً راهنماییم کنید.